Samoloty uderzeniowe Tornado użytkowane przez Taktische Luftwaffengeschwader(TaktLwG, eskadry lotnictwa taktycznego) 33 wylatały 200 tysięcy godzin. Jednostka eksploatuje samoloty tego typu od 34 lat.
W l. 1958-2013 stacjonująca w bazie Bücheljednostka nosiła nazwę Jagdbombergeschwader (JaboG, eskadra myśliwsko-bombowa) 33. Początkowo jej wyposażenie stanowiły samoloty myśliwskie Republic F-84F Thunderstreak, które w 1962 zostały zastąpione przez Lockheed F-104G Starfighter. Do czasu ich wycofania ze służby 30 maja 1985, lotnicy JaboG 33 spędzili w ich kabinach ok. 231 900 godzin.
W 1985 do służby weszły samoloty Panavia Tornado IDS. Już w 1995 załogi JaboG 33 przekroczyły nalot 70 tys. h, a 3 września 1999 świętowano wylatanie 100 tys. godzin. W październiku 2014 nalot Tornad ze składu TaktLwG 33 wyniósł 100 tys. h.
18 kwietnia 2019 lotnicy eskadry z Büchel przekroczyli 200 tysięcy godzin nalotu, co oznacza, że średnio ich Tornada znajdowały się w powietrzu 5882 h rocznie. Jubileuszowy lot wykonała załoga złożona z kpt. Marcela B. i ppłka Thomasa Schneidera, dowódcy TaktLwG 33.
Tornada z Taktische Luftwaffengeschwader 33 są jedynymi samolotami Luftwaffe (wojsk lotniczych Niemiec) przystosowanymi do przenoszenia bomb nuklearnych B61. Dokładna liczba bomb tego typu składowanych w Büchel jest tajemnicą – nieoficjalnie ma ich być tam 10-20 (Miliardy na niemieckie Tornada, 2019-04-11).