Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot trzeciego GlobalEye

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 02 września 2019

W zakładach w Linköping 30 sierpnia oblatano trzeci samolot wczesnego ostrzegania i kierowania GlobalEye, noszący zn. rej. SE-RMU, wyprodukowany na zamówienie Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Lot trwał 1 h 13 min i obejmował standardowe sprawdzenie własności pilotażowych samolotu i działanie jego zespołu napędowego i instalacji płatowcowych.

Trzeci GlobalEye dla ZEA ląduje po oblocie / Zdjęcie:  Saab

Pierwszy GlobalEye dla ZEA został oblatany w marcu 2018. Drugi dołączył do prób w locie w styczniu 2019. Dotychczasowe badania polegały m.in. na sprawdzeniu osiągów samolotu w Grenadzie w Hiszpanii.

Przedstawiciele producenta nie podali, jakie są dokładne osiągi GlobalEye, ani też kiedy samoloty zostaną przekazane użytkownikowi. Wstępnie zakładano, że pierwszy ma trafić do ZEA w kwietniu 2020.

Samoloty wczesnego ostrzegania i kierowania GlobalEye są oferowane także Finlandii, razem z wielozadaniowymi samolotami bojowymi Gripen E, w ramach konkursu HX (GlobalEye zaoferowany Finlandii , 2019-06-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.