Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

LOTAMS rozszerza zakres szkoleń

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 01 czerwca 2021

18 maja 2021, decyzją Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Organizacja Szkoleniowa Part-147 LOTAMS uzyskała zatwierdzenie szkolenia na typ dla Boeingów 787-8/9/10 Dreamliner (z silnikami Rolls-Royce RB 211, Trent 1000 i GEnx) dla kategorii C. Dzięki temu LOTAMS jest obecną jedyną w Polsce organizacją szkoleniową Part-147 oferującą szkolenia teoretyczne i praktyczne we wszystkich możliwych kategoriach (B1.1, B2 i C) dla Dreamlinerów.

/ Zdjęcie: LOTAMS

Zdobycie kategorii C dla Boeingów 787 jest uzupełnieniem zakresu szkoleń teoretycznych i praktycznych oferowanych przez LOTAMS. Dzięki odpowiednio przeszkolonej kadrze, materiałach szkoleniowych, posiadaniu specjalistycznego zaplecza, a przede wszystkim dostępie do samolotów nasza spółka może świadczyć szereg szkoleń na potrzeby wewnętrzne oraz dla podmiotów zewnętrznych. Stale rozszerzamy zakres posiadanych w ramach Part-147 i Part-145 zatwierdzeń, nawiązujemy współpracę z kolejnymi podmiotami i stawiamy na rozwój. W ten sposób budujemy świadomość i rozpoznawalność marki. Razem z moim zespołem dążymy do tego, aby to właśnie LOTAMS był pierwszym skojarzeniem, gdy ktoś z branży będzie zainteresowany szkoleniami lotniczymi – powiedział Michał Kania, kierownik Działu szkolenia personelu technicznego LOTAMS.

Zakres działalności organizacji szkoleniowej Part-147 LOTAMS obejmuje szkolenia i egzaminy
z modułów wiedzy podstawowej dla kategorii B1/B2, a także szkolenia na typ statków powietrznych takich jak: Embraer ERJ 170 i ERJ 190 (z silnikami GE CF 34) kat. B1.1/B2/C, Boeing 737-600/700/800/900 (z silnikami CFM 56) kat. B1.1/B2, Boeing 737 MAX 7/8/9 (z silnikami CFM LEAP 1-B) kat. B1.1/B2, Boeing B767-200/300 (z silnikami GE CF6) kat. B1.1/B2 i wspomniany na wstępie Boeing 787-8/9/10 Dreamliner (z silnikami Rolls-Royce RB 211, Trent 1000 i GEnx) kat. B1.1/B2/C (Przegląd Boeinga 737-800 Air Europa, 2021-04-26).

Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii takich jak rozszerzona (AR) i wirtualna (VR) rzeczywistość uczestnicy kursów mogą korzystać nie tylko z materiałów i paneli szkoleniowych, lecz także specjalnie stworzonych do tego celu filmów. Nagrania zrealizowane w technologii 360° umożliwiają odwzorowanie wnętrza samolotu i wizualne zapoznanie się ze strefami statku powietrznego, do których w normalnych warunkach dostęp jest ograniczony (np. przedziały awioniczne). Stosowanie ww. nowoczesnych metod wpływa na podwyższenie jakości kształcenia, efektywność kursu i tym samym skraca czas potrzebny do przeprowadzenia szkoleń.

Stosowana technologia już teraz umożliwia wirtualne zapoznanie się z daną strefą czy czynnościami obsługowymi jeszcze przed wejściem na samolot, tj. w trakcie części teoretycznej, która poprzedza szkolenie praktyczne. Realizacja szkolenia w formie on-line umożliwia podnoszenie kwalifikacji zdalnie, co pozwala na zaoszczędzenie zarówno czasu na dojazdy (e-learning / d-learning), jak i uczestnictwo w szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie momencie i wybranym tempie (e-learning).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.