Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

PLL LOT i Thales przedłużają umowę na obsługę IFE

Transakcje, Lotnictwo cywilne, 30 lipca 2022

Polskie Linie Lotnicze LOT po raz kolejny powierzyły Thales obsługę systemu rozrywki pokładowej na pokładach swoich samolotów Boeing 787 Dreamliner. Dodatkowo w ramach umowy operator IFE zapewnia liniom lotniczym dostępność specjalnego zespołu osługowego. Thales jest jednym z liderów w branży lotniczej i kosmicznej i dzięki swojemu globalnemu zasięgowi zapewni wsparcie w Europie, na Bliskim Wschodzie, w rejonie Azji i Pacyfiku oraz w obu Amerykach. Główne warsztaty obsługujące PLL LOT znajdują się w Dubaju oraz w Abu Zabi.

Dzięki współpracy Thales z PLL LOT pasażerowie Dreamlinerów mają dostęp do nowoczesnego systemu IFE, który pozwala przyjemniej spędzić czas na dalekich trasach / Zdjęcie: Bartosz Głowacki

Współpraca PLL LOT i Thales to sprawdzone wieloletnie partnerstwo, którego początki sięgają roku 2007, kiedy przewoźnik wybrał nasze rozwiązania techniczne na pokładach Boiengów 787. Cieszymy się, że po raz kolejny zaufał nam jeden z najszybciej rozwijających się operatorów europejskich linii lotniczych. Dowodzi to uznania dla jakości naszych usług i motywuje nas do ciągłego doskonalenia oraz dostarczania jeszcze lepszych usług pod klucz dla branży lotniczej – powiedział Bertrand Drugeon, dyrektor generalny ds. Globalnych usług lotniczych Thales w Europie.

Nasze działania z Thales rozpoczęliśmy wiele lat temu i po raz kolejny okazały się one bardzo owocne. Wspólnie stawiamy czoła wyzwaniom, przed którymi obecnie stoi cała branża lotnicza, udało nam się uzgodnić nowy model współpracy i przedłużyć umowę o wsparciu floty Boeingów. Chciałbym podziękować naszym partnerom z firmy za stałe wsparcie i zaufanie – dodał Maciej Wilk, członek zarządu PLL LOT ds. operacyjnych.

Dzięki współpracy Thales z PLL LOT polscy pasażerowie nie tylko mają dostęp do nowoczesnego systemu IFE, który pozwala przyjemniej spędzić czas na dalekich trasach. Od lat na lotnisku w Warszawie pracuje specjalna stacja obsługi (Warsaw OBS Station), która działa 7 dni w tygodniu po to, aby wszystkie rozwiązania i urządzenia pod opieką IFE znajdujące się na pokładzie działały bez zarzutu. Warto wspomnieć, że Warsaw OBS Station jest jedyną stacją Thales na świecie, która zapewnia obsługę foteli klasy biznes (Powrót trasy Kraków – Nowy Jork, 2022-06-06).

Dzięki naszym technikom z lotniska na Okęciu pasażerowie podróżujący codziennie z Warszawy do takich miast jak Nowy Jork, Chicago, Toronto, Tokio, Seul czy Pekin mają w trakcie lotu dostęp do najnowszych filmów, muzyki, gier i wiadomości. Każdy pasażer może także na bieżąco sprawdzać status lotu i otrzymywać wszelkie instrukcje dotyczące bezpieczeństwa. Cieszymy się z kolejnego kroku w rozwoju naszego partnerstwa z PLL LOT. To duży zaszczyt i odpowiedzialność, której zamierzamy sprostać – podkreśla Magdalena Nizik, prezes Thales w Polsce.

 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.