Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Przyspieszenie Boeinga

Lotnictwo cywilne, 22 marca 2010

Przedstawiciele Boeinga poinformowali o zamierzeniach zwiększenia poziomu produkcji B777 i B747-8, co jest wynikiem poprawiającej się sytuacji gospodarczej.

</span>B777, należący do All Nippon Airways / Zdjęcie: ANA

To kolejny, dobry prognostyk dla przemysłu lotniczego na świecie i - w pewnym sensie - barometr sytuacji gospodarczej, świadczący o powolnym wychodzeniu z bieżącego kryzysu. Niedawno bowiem z podobnym oświadczeniem wystąpił Airbus, zapowiadając zwiększenie tempa produkcji samolotów rodziny A320 (zobacz: Więcej A320).

O ile dane europejskiego koncernu dotyczą maszyn stosunkowo małych i najtańszych w ofercie, doniesienia z USA mówią o samolotach najdroższych. B777 kosztuje - w zależności od wersji - od 205 do 285 mln USD, cena katalogowa B747-8 przekracza granicę 300 mln USD.

Boeing zamierza zwiększyć możliwości produkcyjne tych pierwszych liniowców z 5 do 7 egz., poczynając od połowy przyszłego roku, a więc o 6 miesięcy szybciej niż planowano. Z kolei tempo montażu B747-8 ma osiągnąć 2 egz. miesięcznie (z poziomu 1,5) w połowie 2012, zamiast rok później.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.