Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Więcej A320

Lotnictwo cywilne, 10 marca 2010

Władze Airbusa zdecydowały, że od grudnia 2010 tempo produkcji samolotów rodziny A320 powróci do 36 egz. na miesiąc. Obecne jest mniejsze o 2 maszyny.

</span>Jeden z 3 zamówionych przez Chongging Airlines A319. Samoloty rodziny A320, podobnie jak u Boeinga B737, są najczęściej kupowanymi samolotami pasażerskimi świata. W ubiegłym roku Airbus wyprodukował 402 samoloty tego typu / Zdjęcie: Airbus

Linia produkcyjna samolotów rodziny A320 była zdolna produkować do 36 tych samolotów w ciągu miesiąca. Kryzys gospodarczy i liczne rezygnacje z umów lub przełożenia terminów dostaw spowodowały, że władze spółki zdecydowały się zmniejszyć możliwości produkcyjne do 34 maszyn, od października ubiegłego roku (zobacz: Airbus zmniejsza tempo, ale nie zwalnia).

Powolne oznaki poprawy sytuacji gospodarczej oraz rosnące zainteresowanie nowymi zamówieniami ze strony linii lotniczych spowodowały, że zarząd przedsiębiorstwa zdecydował się na ponowne zwiększenie tempa produkcji, do 36 egz. miesięcznie. Pomoże to zrealizować potwierdzone zamówienia na ok. 2300 samolotów tego typu. Nastąpi to jednak dopiero w grudniu bieżącego roku.

Władze Airbusa ujawniły, że w 2010 zamierzają wyprodukować podobną liczbę samolotów, co w roku ubiegłym (zobacz: Prawie 500 samolotów Airbusa). Przy identycznym tempie montażu maszyn rodziny A330/340, czyli 8 miesięcznie, musi to oznaczać maksymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnych linii A320. W ubiegłym bowiem roku, kiedy przez większą jego część zdolność wytwórcza wynosiła 36 egz., osiągnięto średnią produkcję 33,5 samolotu miesięcznie. W bieżącym roku powtórzenie tej ostatniej wartości będzie więc bardzo trudne.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.