United Airlines zobowiązały się do wsparcia projektanta samolotów z rozmytym kadłubem – Jet Zero (Alaska Airlines inwestują w JetZero, 2024-08-18). Linie chcą kupić 100 samolotów Z4 z opcją na 100 kolejnych. Transakcja jest jednak dopiero we wstępnej fazie. Warunkowa umowa zakupu jest uzależniona od osiągnięcia przez JetZero kilku kamieni milowych programu rozwoju nowego samolotu, w tym pierwszego lotu pełnowymiarowego demonstratora w 2027 (Kolejna wizja NGAS według Skunk Works, 2024-11-11).
Z4 ma być samolotem pasażerskim z 250 miejscami. Dzięki układowi z rozmytym kadłubem ma zużywać znacznie mniej paliwa niż samoloty w układzie konwencjonalnym. Według JetZero, na lot z Nowego Jorku do Palma de Mallorca w Hiszpanii potrzeba będzie 45% mniej paliwa niż w przypadku obecnie używanych na tej trasie samolotów szerokokadłubowych.
Nowy samolot ma mieć zasięg 9 tys. km. Z4 będzie mógł korzystać z istniejącej obecnie infrastruktury lotnisk komunikacyjnych. Pasażerowie będą mieć więcej miejsca niż w samolotach konwencjonalnych. Szersze będą też wejścia na pokład i korytarze w kabinie pasażerskiej.
Główne komponenty układu napędowego mają dostarczyć Pratt & Whitney i Collins Aerospace. Napęd będzie oparty na silnikach turbowentylatorowych PW2040. W budowie demonstratora Z4 JetZero współpracuje z Northrop Grummanem.