Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lukratywny, chiński rynek

Lotnictwo cywilne, 02 listopada 2010

Według analityków Boeinga, chińskie linie lotnicze potroją liczbę swoich samolotów pasażerskich w ciągu najbliższych 20 lat, kupując 4330 nowych maszyn.

Lipiec 2010. Uroczystość przekazania 800. samolotu Boeinga dla przewoźnika z ChRL. Drugi z lewej to Jim Simon, wiceprezydent ds. sprzedaży na Chiny. Amerykański koncern traktuje Państwo Środka w sposób uprzywilejowany. Faktem jest bowiem, że kraj ten będzie drugim, po USA, rynkiem zbytu dla samolotów pasażerskich na świecie / Zdjęcie: Boeing

Boeing przewiduje, że w 2029 chińskie linie lotnicze będą wykorzystywać 5180 samolotów pasażerskich. Do tego czasu zakupią 4330 nowych maszyn, o szacunkowej wartości 480 mld USD. Oznacza to, że Państwo Środka wchłonie 14% wszystkich, wyprodukowanych na świecie samolotów pasażerskich (30900 egz), o wartości 13,3% całego portfela zamówień (3,6 bln USD).

W ubiegłym roku w Chinach służyło 1570 samolotów pasażerskich. Wśród nich 874 wyprodukował Boeing, a 623 największy konkurent - Airbus.

Amerykański koncern zamierza w ciągu najbliższych 2 dekad utrzymać dominującą pozycję na chińskim rynku, zachowując nieco ponad połowę zleceń na nowe samoloty. Przedstawiający analizę wiceprezydent Boeinga ds. sprzedaży, Randy Tinseth powiedział jednak, że osiągnięcie tego celu nie będzie łatwe. I to nie tylko z powodu działań Airbusa, ale również rosnącego zainteresowania Chinami producentów mniejszych odrzutowców, a więc Bombardiera i Embraera. Tinseth wymienił wśród nowych konkurentów także producentów samolotów z Rosji i Japonii, którzy już wkrótce zaoferują swoje nowe samoloty, w tym regionalne SSJ 100 (zobacz: Nowe zamówienie na SSJ), większe MS-21 (zobacz: Silniki dla MS-21) oraz Mitsubishi Regional Jet (zobacz: Produkcja MRJ rozpocznie się już wkrótce).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.