Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikacja Superjeta 100

Lotnictwo cywilne, 23 listopada 2012

Produkowany przez Sukhoi Civil Aircraft (SCAC) pasażerski Superjet 100 otrzymał certyfikat indonezyjskich władz lotniczych, umożliwiający wprowadzenie samolotu na krajowy rynek.

SSJ 100, budowany przez holding Suchoja, cieszy się względnie dużą popularnością. W ciągu ostatnich 6 lat producent zebrał zamówienia na około 180 samolotów z opcją na 53 kolejne. Ich katalogowa wartość (bez opcji) to ponad 5,5 mld USD / Zdjęcie: Superjet International

Oficjalna certyfikacja rosyjskiego samolotu odbyła się wczoraj. Wraz z pozytywną decyzją indonezyjskich władz lotniczych, SCAC może rozpocząć dostawy już zakontraktowanych przez lokalnych przewoźników maszyn oraz liczyć na zwiększenie zainteresowania SSJ100 ze strony pozostałych.

SSJ100 zostały zamówione przez dwóch indonezyjskich przewoźników. Sky Aviation na mocy porozumienia z 2011 zdecydowała się na zakup 12 SSJ100/95B za 379 mln USD. Wszystkie Superjety mają zostać przekazane linii do 2015.

Drugim przewoźnikiem jest Kartika Airlines, który w 2010 podpisał porozumienie o wartości 951 mln USD o zakupie 30 SSJ100/95B. Podobnie jak w przypadku Sky Aviation, także Kartika Airlines ma otrzymać wszystkie zakontraktowane maszyny do 2015.

Certyfikacja SSJ100 jest dużym sukcesem marketingowym oferowanego przez SCAC. Zwłaszcza po wypadku, do jakiego doszło w maju br. (Katastrofa Superjeta 100 w Indonezji, 2012-05-09, Odnaleziono szczątki Superjeta, 2012-05-10).

Akceptacja ze strony indonezyjskich władz lotniczych jest kolejnym etapem da drodze do uczynienia z SSJ100 produktu oferowanego na skalę globalną. Następuje ona po certyfikacji rosyjskiej (IAC AR), europejskiej (EASA) oraz meksykańskiej.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.