Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

4 mld USD za E175

Lotnictwo cywilne, 24 stycznia 2013

Embraer zawarł porozumienie z Republic Airways Holdings o zakupie 47 samolotów regionalnych E175 z opcją na kolejne 47. Ostateczna wartość umowy może osiągnąć 4 mld USD.

E175 w barwach American Eagle / Rysunek: Embraer

Zawarte porozumienie dotyczy zmodernizowanych samolotów, z nowymi końcówkami skrzydeł, poprawioną aerodynamiką płatowca – co powinno obniżyć zużycie paliwa nawet o 5% – i wydłużonymi okresami międzynaprawczymi. Republic Airways Holdings (grupujący czterech przewoźników regionalnych, dysponujących łącznie 280 samolotami, głównie Embraerami) przeznaczył nowe odrzutowce dla Republic Airways. Linia będzie pierwszym na świecie użytkownikiem nowej wersji E175. Warto jednak podkreślić, że jest to rozwiązanie przejściowe, przed wprowadzeniem do produkcji kolejnej generacji E-Jetów (Silniki dla nowej generacji Embraerów, 2013-01-09).

Dostawy zakontraktowanych maszyn powinny rozpocząć się w połowie br. i przy tempie produkcji 2-3 egz. miesięcznie zakończyć na początku 2015. W przypadku wykorzystania opcji, Embraer wydłuży okres realizacji kontraktu o 2 lata. Zamówione samoloty będą występować w dwuklasowej konfiguracji z przeznaczeniem dla 76 pasażerów.

Zamówienie E175 jest związane z porozumieniem zawartym między Republic Airways Holdings a American Airlines (AA). W myśl jego postanowień, Republic Airways będzie wykonywać loty na rzecz spółki-córki AA, American Eagle. Umowa dotyczy łącznie 53 E175 i będzie obowiązywać przez 12 lat, począwszy od 2015. Jej wejście w życie, podobnie jak ostateczna realizacja złożonego przez Republic Airways zamówienia, uzależnione jest od decyzji sądu w sprawie upadłości ogłoszonej przez AA w listopadzie 2011 (Związki o upadłości AA, 2011-12-30, Bankructwo American Airlines, 2011-11-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.