Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

SSJ 100 za 1,5 mld USD

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 07 lutego 2013

Szef OAK Michaił Pogosjan poinformował, że program budowy samolotu SSJ 100 kosztował 1,5 mld USD. Blisko 400 mln USD wyniósł udział państwa.

W czasie Air India 2013 szef OAK Michaił Pogosjan poinformował, że program budowy samolotu Suchoj SuperJet 100 kosztował dotąd 1,5 mld USD. Budżet FR wsparł go kwotą 300-400 mln USD. Wcześniej rosyjskie media spekulowały, że rozwój SSJ 100 kosztował nawet 7 mld USD.

Pogosjan ocenił pojemność rynku indyjskiego na 50-70 SSJ 100. Według niego, to jeden z najszybciej rozwijających się rynków samolotów pasażerskich świata. Dlatego rosyjski producent liczy na kontrakty Air India  i GoAir. Warunkiem powodzenia rozmów jest uzyskanie certyfikatu EASA. Pogosjan zapowiada zakończenie trwających procedur jeszcze w bieżącym roku.

W 2013 ma rozpocząć się eksploatacja SSJ 100 przez laotańską Lao Central i indonezyjską Sky Aviation (Certyfikacja Superjeta 100, 2012-11-23). W połowie br. pierwsze samoloty tego typu mają odebrać meksykańskie linie Interjet, które zamówiły 30 SSJ 100. Pogosjan liczy też na zainteresowanie linii z ChRL i Australii. W ciągu najbliższych 10 lat OAK zamierza dostarczyć 250 Superjetów 100.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.