Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing potwierdza 1,5-roczne opóźnienie Dreamlinera

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 09 kwietnia 2008

Flagowy samolot Boeinga - 787 nie wejdzie do linii wcześniej niż pod koniec 2009. To oznacza 1,5 roku opóźnienia w stosunku do planów koncernu.

Pierwszy Boeing 787 miał zostać dostarczony liniom All Nippon w maju br. Jednak problemy z konstrukcją i organizacją dostaw powodowały kolejne opóźnienia (Kolejne opóźnienie Dreamlinera?). Do tej pory Boeing niechętnie przyznawał się do porażki. Tym razem nieoficjalnie potwierdził opóźnienie, o czym donosi Times. Według gazety, z powodu kłopotów koncern może zrezygnować z rozwijania jednej z trzech wersji samolotu - 787-3.

Opóźnienie Dreamlinera to poważny problem dla linii, które go zamówiły, w tym PLL LOT. Polski przewoźnik na tej maszynie oparł strategię połączeń dalekodystansowych, w tym m.in. do Pekinu. Brak nowego samolotu może przyczynić się do ostatecznej porażki tego przedsięwzięcia, które rozwija się z ogromnymi kłopotami.

Boeing zebrał dotąd zamówienia na 750 samolotów 787 różnych wersji. Samolot miał pomóc koncernowi w walce z europejskim Airbusem (Pierwszy kwartał dla Airbusa).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.