Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Roczne opóźnienie MRJ 90

Lotnictwo cywilne, 21 sierpnia 2013

Oblot japońskiego Mitsubishi Regional Jet 90 nastąpi najwcześniej pod koniec 2014. Powodem są opóźnienia dostaw zespołów i podzespołów.

Rysunek: Mitsubishi Aircraft Corporation

Przedstawiciele tajwańskiego Aerospace Industrial Development Corporation (AIDC), będącego dostawcą niektórych zespołów i podzespołów japońskiego samolotu komunikacji regionalnej Mitsubishi Regional Jet (MRJ) nieoficjalnie przyznali, że mają problem z dotrzymaniem terminów ich dostaw. AIDC projektuje i produkuje dla MRJ 90 sloty, klapy, owiewki kadłuba, ster kierunku i elementy statecznika poziomego, jednak dotychczas dostarczyło tylko pierwsze z w/w elementów.

Powodem opóźnienia dostaw pozostałych, głównie kompozytowych, jest konieczność zakończenia procesu ich certyfikacji. Będą one trafiać do zakładów Mitsubishi dopiero od marca przyszłego roku.

W związku z tym oblot prototypowego MRJ 90 został przełożony na koniec 2014, a dostawy pierwszych samolotów seryjnych rozpoczną się rok później. Co ciekawe, podczas tegorocznego Paris Air Show przedstawiciele japońskiego koncernu byli pewni, że pierwszy MRJ 90 wzbije się w powietrze przed końcem tego roku.

Dotychczas producent zdobył zamówienia na 165 samolotów z opcją na 160 dalszych. Największym klientem są linie SkyWest (SkyWest kupiła MRJ90, 2012-12-14).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.