Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Paris Air Show 2013: Boeing 737 MAX szybciej

Lotnictwo cywilne, 19 czerwca 2013

Dziś na konferencji prasowej zorganizowanej na trwającej wystawie lotniczej w Paryżu, Boeing zapowiedział przyspieszenie prac nad programem B737MAX.

Wiceprezes Boeing Civil Aircraft Scott Fancher poinformował, że najnowsza wersja popularnego B737 oznaczona MAX będzie dostarczona wcześniej niż planowano. Pierwotnie producent zakładał, że pierwszy samolot tej wersji trafi do użytkownika pod koniec 2017 (Nowe Boeingi od 2017, 2011-09-03). Teraz termin ten przesunięto na trzeci kwartał tego samego roku. Pierwszym użytkownikiem MAXa będzie linia Southwest (Southwest zamawiają Boeingi 737 MAX 7, 2013-05-16).

Od 2011 trwają prace nad określeniem ostatecznej konfiguracji nowego 737 jak również silnika LEAP-1B opracowywanego przez CFM International specjalnie dla MAXa. Ostateczna konfiguracja samolotu będzie określona do końca lipca br.

Dzięki oszczędniejszym silnikom i poprawionej aerodynamice płatowca możliwe będzie uzyskanie zużycia paliwa o 13% niższego w porównaniu z dostępnymi dziś konstrukcjami samolotów wąskokadłubowych. Ostateczne wyniki będą znane oczywiście dopiero po próbach w locie, jednak przedstawiciele Boeinga dają do zrozumienia, że spodziewają się nawet lepszego wyniku.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.