Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

airberlin rezygnują z Boeingów

Lotnictwo cywilne, 29 września 2014

Linie airberlin zrezygnowały z zakupu 15 Dreamlinerów 787 i 18 Boeingów 737.

Rysunek: Boeing

Linie airberlin (Rekordowy sierpień na Lotnisku Chopina, 2013-09-05) powiadomiły o rezygnacji z zakupu 33 samolotów produkowanych przez koncern z Seattle – 15 Dreamlinerów 787-9 (na rysunku) i 18 wąskokadłubowych 737. Początkowo Niemcy postanowili nabyć Dreamlinery 787-8, ale w 2013 zmienili model.

Według przewoźnika rezygnacja z zakupu nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań do zapłaty odszkodowania. Wartość samolotów to 5 mld USD (16,4 mld zł), według cen katalogowych.

Unifikacja floty jest jednym z kluczowych zagadnień związanych z restrukturyzacją airberlin. Towarzystwo będzie dynamicznie zmieniało zamówienia, zależnie od potrzeb – mówi Ulf Hüttmeyer, szef niemieckich linii. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.