Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

KC-46A znów opóźniony

Lotnictwo wojskowe, 20 marca 2015

Boeing poinformował o kolejnym opóźnieniu w programie tankowca KC-46A. Tym razem główną przyczyną jest konstrukcja sztywnego przewodu paliwowego.

Najnowsze doniesienia na temat KC-46A mówią o trudnościach związanych z konstrukcją zarówno sztywnego przewodu paliwowego, jak i zasobników podskrzydłowych, mieszczących elastyczne przewody do przetaczania paliwa / Rysunek: Boeing

Pierwszy kompletnie wyposażony wielozadaniowy samolot transportowo-tankujący Boeing KC-46A Pegasus (oznaczony EMD2) miał zostać oblatany w kwietniu br. Niestety, problemy z konstrukcją sztywnego przewodu paliwowego powodują, że jego pierwszy lot nastąpi najwcześniej 30 lipca.

Z powodu konieczności wprowadzenia zmian w konstrukcji w/w zespołu oraz opóźnień dostaw elementów składowych odnotowano aż ośmiomiesięczną zwłokę w pracach związanych z zabudowaniem docelowego sztywnego przewodu paliwowego pod kadłubem EMD2. W efekcie data oblotu samolotu została wstępnie przesunięta o co najmniej 3 miesiące (Oblot przedseryjnego Pegasusa, 2014-12-29).

Co więcej, wynikły także trudności w procesie produkcji zasobników podskrzydłowych, mieszczących elastyczne przewody do podawania paliwa. Także one spowodowane zostały nieterminową dostawą elementów i problemami konstrukcyjnymi.

To kolejny problem dotyczący procesu wytwarzania Pegasusa (Wadliwa instalacja elektryczna KC-46A, 2014-09-17). Mimo tego przedstawiciele Boeinga twierdzą, że nadal spełnią wymagania US Air Force, które do sierpnia 2017 chcą dysponować flotą 18 KC-46A zdolnych do działania.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.