Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A-SMS dla służb porządku publicznego

Lotnictwo cywilne, 08 kwietnia 2015

Controp prezentuje nowy system obserwacyjny, przeznaczony dla służb porządku publicznego.

A-SMS przeznaczony jest dla śmigłowców AS 350/355. Wiropłaty tego typu są powszechnie używane przez brazylijską policję i agencje rządowe / Zdjęcie: Controp Precision Technologies Ltd.

Izraelskie Controp Precision Technologies Ltd. zapowiada, że podczas LAAD 2015, która rozpocznie się w przyszłym tygodniu, wystawi najnowszy system obserwacyjny A-SMS (Airborne – Surveillance Mission System). Jest on przeznaczony dla śmigłowców używanych przez policję, służby ratownicze, straż pożarną czy straż graniczną. Co najważniejsze, odbiorca może sam wybrać, jakie urządzenia mają być zabudowane w głowicy optoelektronicznej wchodzącej w skład A-SMS. Dostępne opcje to Full HD, DSP-HD, QUAD-HD lub SHAPO.

Innym elementem A-SMS jest stanowisko operatora, zabudowane w kabinie śmigłowca, obejmujące monitor, rejestrator wideo, pulpit sterowniczy, komputer misji i mapy cyfrowe. Opcjonalnie można zabudować także dodatkowy wskaźnik dla pilota, łącze transmisji wideo i reflektor poszukiwawczy, nadążający za ruchem głowicy.

A-SMS został opracowany przez Controp we współpracy z brazylijskimi towarzystwami lotniczymi TAM Aviaco Executiva i Taxi Aero. Niedawno władze lotnicze Kanady wydały dla A-SMS Uzupełniający Certyfikat Typu, zezwalający na zabudowanie go w śmigłowcach Airbus Helicopters AS350/355 (AS350 dla botswańskiej policji, 2015-01-28, CHP kupuje AS350, 2014-09-09). Obecnie prowadzone są działania mające na celu uzyskanie analogicznych dokumentów od władz brazylijskich (Agência Nacional de Aviação Civil) i USA (FAA).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.