Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot A320neo z silnikami Leap-1A

Lotnictwo cywilne, 19 maja 2015

Dziś oblatano Airbusa A320neo napędzanego silnikami Leap-1A

A320neo, napędzany silnikami Leap-1A, startuje do pierwszego lotu / Zdjęcie: Airbus

Dzisiaj ok. 13:30 czasu lokalnego do pierwszego lotu wystartował z lotniska w Tuluzie Airbus A320neo, napędzany silnikami CFM International Leap-1A. Za sterami samolotu, noszącego znaki rejestracyjne F-WNEW, zasiadali piloci doświadczalni Philippe Perrin i Malcolm Ridley. Oprócz nich w kabinie znajdowali się także inżynierowie prób w locie Jean-Michel Pin, Tuan Do i Philippe Pupin.

W trakcie lotu, trwającego 4 h 25 min, załoga sprawdziła osiągi samolotu, wznosząc się na maksymalną wysokość 11 887 m oraz zbadała działanie instalacji pokładowych i silników przy różnych wartościach ciągu.

Oblot pierwszego A320neo, napędzanego alternatywnym zespołem - silnikami Pratt & Whitney PW1100G-JM, miał miejsce we wrześniu ub. r. Dotychczas w trakcie prób wykonał on ok. 130 lotów, trwających łącznie ponad 400 h (Próby A320neo, 2014-09-26).

Pierwszy seryjny A320neo, napędzany PW1100G-JM zostanie dostarczony w czwartym kwartale br. Dostawy samolotów tego typu z silnikami Leap-1A rozpoczną się w połowie 2016.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.