Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Drugi Spartan w Peru

Lotnictwo wojskowe, 19 czerwca 2015

Wojska lotnicze Peru odebrały drugi samolot transportowy Alenia Aermacchi C-27J Spartan.

Wojska lotnicze Peru dysponują już dwoma z czterech samolotów transportowych Alenia Aermacchi C-27J Spartan, zamówionych w latach 2013-2014 / Zdjęcie: MO Peru

Najnowszy samolot transportowy Fuerza Aérea del Perú (wojsk lotniczych Peru) odebrano przed kilkoma dniami na terenie Base Aérea Las Palmas w Limie. Transportowiec dotarł do Peru prosto z zakładów Alenii Aermacchi we Włoszech. Uzupełni w linii pierwszy ze Spartanów zakupionych pod koniec 2013, który trafił do odbiorcy w marcu (Pierwszy peruwiański Spartan, 2015-03-31).

Nowe peruwiańskie samoloty transportowe zostaną podporządkowane Grupo Aéreo Nº 8. Zastąpią An-32 i An-72, których stan techniczny uniemożliwia dalszą bezpieczną eksploatację. Będą służyły do transportu żołnierzy i sprzętu wojskowego, a także misji poszukiwawczo-ratowniczych i niesienia pomocy ofiarom klęsk żywiołowych. O wyborze C-27J zadecydowały dobre osiągi, m.in. możliwość operowania z lotnisk o nawierzchni nieutwardzonej, położonych w wysokich partiach Andów. W latach 2016-2017 FAP odbiorą kolejne dwa włoskie transportowce. Dodatkowe Spartany zamówiono pod koniec 2014 (Peru zamawia kolejne C-27J, 2015-01-16).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.