Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Peru zamawia kolejne C-27J

Lotnictwo wojskowe, 16 stycznia 2015

Wojska lotnicze Peru zamówiły kolejną parę samolotów transportowych Alenia Aermacchi C-27J Spartan.

Na korzyść włoskiej oferty przemawiać miały możliwości C-27J, które mogą operować z lotnisk o nawierzchni nieutwardzonej, w tym położonych w wysokich partiach Andów / Zdjęcie: Alenia Aermacchi

Cena samolotów to ok. 100 mln euro (432 mln zł). Dostawy transportowców zapowiedziano na 2016 i 2017. Uzupełnią one w linii Spartany zakupione pod koniec 2013, za 121 mln USD (451 mln zł) (Plany zakupowe Peru, 2014-12-04), które trafią do Fuerza Aérea del Perú (wojsk lotniczych Peru) w najbliższych tygodniach.

Peruwiańskie C-27J będą eksploatowane przez lotników z Escuadrón de Transporte 842 wchodzącej w skład Grupo Aéreo Nº 8. Jednostka stacjonuje w Callao, położonym kilkanaście km na zachód od Limy. Porozumienie z 2013 zakłada opcję nabycia przez Peru kolejnych 8 statków powietrznych tego typu.

Spartany pozwolą Fuerza Aérea del Perú na wycofanie z linii wiekowych An-32 i An-72. Zdatność do lotu tych samolotów jest daleka od wymagań operacyjnych użytkownika.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.