Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Niedopracowany MRJ

Lotnictwo cywilne, 29 grudnia 2015

Japończycy muszą wzmocnić strukturę samolotu komunikacji regionalnej MRJ i uaktualnić oprogramowanie.

Prace związane ze wzmocnieniem struktury MRJ i modernizacją oprogramowania maja zająć Japończykom 2 miesiące / Zdjęcie: Mitsubishi Aircraft

Tygodnik Flight informuje, że przyczyną kolejnego opóźnienia dostaw samolotu Mitsubishi Regional Jet, anonsowanego w ubiegłym tygodniu jest konieczność wzmocnienia struktury kadłuba i skrzydeł oraz unowocześnienia oprogramowania awioniki, układu sterowania lotem i układu sterowania zespołem napędowym. Przedstawiciele Mitsubishi Aircraft twierdzą, że potrzebują 2 miesięcy, aby rozwiązać wszelkie problemy (Dostawy MRJ od połowy 2018, 2015-12-24).

Podczas prób statycznych okazało się, że niektóre elementy skrzydeł mają zbyt małą wytrzymałość, podobnie jak struktura kadłuba. Zgodnie z planem prace miały być przeprowadzone po pierwszym locie MRJ. – Nasze założenia [co do wytrzymałości struktury MRJ] okazały się zbyt optymistyczne – powiedzieli prezesi Mitsubishi Aircraft.

Interesująca jest również wypowiedź dotycząca podwozia. Obecnie nie ma konieczności wprowadzania w jego konstrukcji zmian, ale być może w przyszłości wprowadzone zostaną pewne modyfikacje, zapewniające lepszą integrację samolotu.

Kolejne opóźnienie w procesie certyfikacyjnym MRJ, a co za tym idzie – dostaw pierwszych seryjnych samolotów – może oznaczać, że Japończycy nie będą w stanie wyprzedzić wejścia na rynek nowych Embraerów E2.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.