Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Azul kupują Embraery E2

Lotnictwo cywilne, 25 maja 2015

Brazylijskie towarzystwo Azul podpisało ostateczne porozumienie w sprawie zakupu 30 samolotów komunikacyjnych Embraer 195-E2.

Niskokosztowe linie Azul z Brazylii zakupiły 30 Embraerów E190-E2, z opcją na 20 kolejnych / Rysunek: Embraer

Embraer i Azul Linhas Aéreas Brasileiras zawarły ostateczne porozumienie w sprawie zakupu przez przewoźnika 30 samolotów komunikacji regionalnej Embraer 195-E2. List intencyjny w tej sprawie podpisano podczas ubiegłorocznego Farnborough Airshow (Farnborough 2014: Kabina Embraera po nowemu, 2014-07-15).

Porozumienie zawiera też opcję zakupu 20 kolejnych samolotów tego typu. W przypadku jej wykorzystania wartość umowy wyniesie ok. 3,2 mld USD (12 mld zł). Pierwsze E195-E2 trafią do floty Azul w drugim kwartale 2020.

Azul są największym w świecie użytkownikiem E-Jetów. Obecnie brazylijski przewoźnik niskokosztowy dysponuje 82 samolotami produkcji Embraera – 22 E190 i 60 E195, a także oczekują na dostawę 6 kolejnych statków powietrznych ostatniego z w/w typów.

Oprócz nich flota brazylijskiego towarzystwa składa się też z 5 Airbusów A330-200, 7 ATR 42-500 i 53 ATR 72-500/600 (Azul uruchomią loty międzynarodowe , 2014-04-24). W następnych latach dołączy do nich 63 A320neo, para A330-200 i 5 A350-900.

Dzięki najnowszej umowie zawartej z Azul, Embraer może pochwalić się zdobyciem zamówień na 242 E-Jety E2, z opcją lub prawami zakupu kolejnych 348 (Tianjin Airlines kupują E-Jety, 2015-05-19). Dostawy pierwszych seryjnych E190-E2, napędzanych silnikami Pratt & Whitney PurePower PW1900G mają rozpocząć się w pierwszej połowie 2018. Wejście do eksploatacji E195-E2 jest planowane w 2019, a E175-E2 – rok później. Napęd tych ostatnich stanowić mają silniki PW1700G.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.