Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy SSJ100 dla CityJet

Lotnictwo cywilne, 27 maja 2016

Linie CityJet odebrały pierwszy samolot komunikacji regionalnej Suchoj Superjet 100.

Do końca br. CityJet mają dysponować 3 SSJ100 / Zdjęcie: Superjet Int.

Pierwszy Suchoj Superjet 100 został przekazany przedstawicielom irlandzkiego przewoźnika w wytwórni w Wenecji, w obecności władz i pracowników rosyjskiego przedsiębiorstwa Grażdańskije Samolioty Suchowo i konsorcjum SuperJet International (spółki holdingu Suchoj i włoskiego koncernu Leonardo-Finmeccanica).

Linie CityJet są pierwszym europejskim użytkownikiem SSJ100. Towarzystwo operuje z Dublina do głównych portów Starego Kontynentu.

Irlandczycy kupili Superjety w październiku ub. r. Zawarta wówczas umowa opiewa na 15 samolotów, z opcją na 16 kolejnych. Przed końcem br. CityJet mają dysponować 3 SSJ100. Samoloty są przystosowane do przewozu 98 pasażerów. Umowa obejmuje także wsparcie techniczne floty samolotów irlandzkiego towarzystwa przez 12 lat. Załogi lotnicze CityJet szkolone są w ośrodku w Wenecji (CityJet kupują Superjety, 2015-10-14).

Jak poinformował Ilia Tarasenko, prezes GSS, w 2017 SSJ100 ma uzyskać certyfikat, zezwalający na wykonywanie podejścia do lądowania ze stromą ścieżką schodzenia, umożliwiający operowanie z Londynu-City. Jednak w tym celu konieczne jest zabudowanie wingletów i wprowadzenie zmian w oprogramowaniu układu sterowania lotem.

Prezes CityJet Pat Byrne uważa, SSJ należące do kierowanego przez niego towarzystwa mogłyby rozpocząć obsługę lotów z Londynu-City przed końcem 2018 (CRJ dla CityJet, 2015-10-05).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.