Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trzeci E190-E2 w powietrzu

Lotnictwo cywilne, 31 sierpnia 2016

Do floty Embraerów 190E-2 dołączył 3. samolot przedseryjny.

Trzeci przedseryjny Embraer 190E-2 będzie używany do badania charakterystyk lotnych, także w warunkach oblodzenia / Zdjęcie: Embraer

Flota przedseryjnych Embraerów 190-E2 powiększyła się o kolejny, 3. samolot. Jego oblot miał miejsce 27 sierpnia w zakładach w São José dos Campos.

Najnowszy E190-E2 będzie używany do prób charakterystyk lotnych i badania własności aerodynamicznych w warunkach oblodzenia. Certyfikacja samolotu ma zakończyć się w połowie 2018.

Pierwszy E190-E2, oblatany w maju, przechodzi obecnie próby funkcjonowania instalacji płatowcowych, obciążeń, aeroelastyczności, poziomu emitowanego hałasu i operowania przy bocznym wietrze. Drugi E190-E2, który wzbił się w powietrze 8 lipca, także służy do prób instalacji i osiągów. Dotychczas obydwa samoloty wylatały ok. 150 h.

Na początku 2017 do prób dołączy 4. prototyp E190-E2, wyposażony w docelową kabinę pasażerską. Będzie on użyty do pomiarów poziomu hałasu w jej wnętrzu i prób ewakuacji podróżnych (FIA 2016: Premiery Embraera, 2016-07-11).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.