Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Mi-26T2W dla MO FR

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 12 września 2016

Holding Wiertalioty Rossii rozpoczął program modernizacji ciężkiego śmigłowca transportowego Mi-26T2 dla potrzeb Ministerstwa Obrony FR.

Śmigłowce Mi- 26T używane są do wielu zadań, m.in. transportowych, ewakuacji i zwalczania pożarów. Wiropłat może przewieźć do 20 t ładunku wewnątrz kadłuba lub na zawiesiu zewnętrznym / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

Ministerstwo Obrony FR i holding Wiertalioty Rossii prowadzą obecnie rozmowy dotyczące prac rozwojowych i konstrukcyjnych, które wykonane zostaną w ramach modernizacji ciężkiego śmigłowca transportowego Mi-26T2. Nowy wiropłat otrzyma nazwę Mi- 26T 2W.

W ramach modernizacji w Mi-26T2W zabudowane zostaną nowe urządzenia pilotażowo-nawigacyjne, cyfrowe środki łączności i układy samoobrony. Śmigłowiec ma być zdolny do operowania z przygodnych lądowisk o nawierzchni nieutwardzonej i wykonywać loty w każdych warunkach klimatycznych, niezależnie od pory doby, z użyciem pomocy nawigacyjnych lub bez, w warunkach ostrzału i przeciwdziałania informacyjnego przeciwnika.

Mi- 26 to unikalny śmigłowiec.  Żaden seryjny wiropłat na świecie nie może równać się z nim pod względem udźwigu – powiedział dyrektor generalny holdingu Wiertalioty Rossii Aleksandr Michiejew. – Zmodernizowany Mi- 26T2W będzie śmigłowcem, który umożliwi wojsku wykonywanie zadań transportowych i desantowych przez całą dobę, w każdych, nawet najbardziej niesprzyjających warunkach klimatycznych i pogodowych – dodał Aleksandr Michiejew (Czwarty Mi-26TC dla odbiorcy z ChRL, 2016-07-01).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.