Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Porozumienie w sprawie AHL

Lotnictwo cywilne, 28 czerwca 2016

Przedstawiciele przemysłu lotniczego FR i ChRL podpisali formalne porozumienie w sprawie wspólnego opracowania ciężkiego śmigłowca transportowego (AHL).

Szacuje się, że zapotrzebowanie na ALH wynosi ok. 200 śmigłowców. Większość odbiorców stanowić mają operatorzy z ChRL / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

O wspólnym opracowaniu przez Rosjan i Chińczyków cywilnego ciężkiego śmigłowca transportowego, oznaczonego wstępnie jako AHL (Advanced Heavy Lift) mówiono od kilkunastu miesięcy. W sobotę zawarto formalne porozumienie w tej kwestii, sygnowane w Pekinie, w obecności prezydenta FR Władimira Putina (Rosyjsko-chiński ciężki śmigłowiec transportowy , 2015-05-11).

W pracach udział wezmą dwa przedsiębiorstwa: Wiertalioty Rossii i Avicopter. Strona rosyjska dostarczy technologie niezbędne do produkcji i zajmie się opracowaniem instalacji płatowcowych. Natomiast Chińczycy odpowiadać mają za organizację przedsięwzięcia, prace projektowe, zbudowanie prototypów, ich próby, certyfikację, a także produkcję seryjnych śmigłowców i ich promocję.

ALH będzie śmigłowcem mniejszym niż Mi-26 (Rozpoczęto produkcję Mi-26T2, 2015-05-25), o maksymalnej masie startowej 38 000 kg i ma być zdolny do przewozu ładunku o masie 10 000 kg w ładowni lub 15 000 kg na zawiesiu podkadłubowym. Wiropłat będzie przystosowany do eksploatacji w klimacie wysokogórskim pustynnym i arktycznym, niezależnie od pory doby i warunków atmosferycznych. Jego głównymi zadaniami mają być transport ładunków i osób, ewakuacja medyczna i zwalczanie pożarów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.