Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cessny zdolne do stromego schodzenia

Lotnictwo cywilne, 03 marca 2017

Cessna uzyskała certyfikaty EASA i FAA, zezwalające biznesjetom Sovereign+ i Latitude na wykonywanie podejścia do lądowania ze stromą ścieżką schodzenia.

Cessna zapowiada, że zdolność wykonywania podejścia do lądowania ze stromą ścieżką schodzenia będzie standardem dla wszystkich produkowanych przez amerykański koncern odrzutowców Citation Sovereign+ (na zdjęciu) i Citation Latitude / Zdjęcie: Cessna

Koncern Textron Aviation poinformował, że produkowane przez niego dwa odrzutowce klasy biznes Cessna Citation Sovereign+ i Cessna Citation Latitude (Certyfikat FAA dla Cessny Latitude, 2015-06-08), uzyskały certyfikaty Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) i Federalnej Agencji Lotniczej (FAA), zezwalające im na wykonywanie podejścia do lądowania ze stromą ścieżką schodzenia (6,65°). Dzięki temu obydwa samoloty mogą operować np. z portu lotniczego Londyn-City czy szwajcarskiego Lugano i dotrzeć stamtąd do miast na Bliskim Wschodzie czy w Kanadzie.

Zezwolenie na wykonywanie podejścia do lądowania ze stromą ścieżką schodzenia znacznie polepsza możliwości tych samolotów i jest atrakcyjne zwłaszcza dla użytkowników wykonujących loty do destynacji w Europie, gdzie ukształtowanie terenu lub ograniczenia środowiskowe wymagają dodatkowych zdolności - mówi Rob Scholl, starszy wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Textron Aviation.

Położony w sercu stolicy Wielkiej Brytanii port Londyn-City jest jedną z najważniejszych destynacji biznesowych w Europie. Jednak jego lokalizacja wymusza na użytkownikach wykonywanie podejścia do lądowania ze stromą ścieżką schodzenia (5,5°).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.