Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot Embraera 195-E2

Lotnictwo cywilne, 30 marca 2017

Wczoraj samolot komunikacji regionalnej Embraer E195-E2 wykonał inauguracyjny lot.

Embraer 195-E2 może pomieścić 120 pasażerów w konfiguracji dwuklasowej lub 146 w konfiguracji jednoklasowej / Zdjęcia: Embraer

Pierwszy przedseryjny samolot komunikacji regionalnej Embraer E195-E2 wystartował do inauguracyjnego lotu wczoraj, o 11:22 czasu miejscowego, z zakładów w São José dos Campos (Pierwszy Embraer E195-E2, 2017-03-08). Tam też wylądował po 2 godzinach.

Załogę samolotu stanowili piloci doświadczalni Márcio Brizola Jordão i José Willi Pirk oraz inżynierowie prób w locie Celso Braga de Mendonça i Mario Ito. W trakcie oblotu dokonali oni sprawdzenia charakterystyk pilotażowych samolotu i działania instalacji pokładowych, m.in. autopilota, układu sterowania klapami, układu sterowania lotem fly-by-wire (w trybie normalnym) i podwozia. Przeprowadzono także 45-minutową sesję zdjęciową.

W próbach certyfikacyjnych wezmą udział 2 przedseryjne E195-E2. Pierwszy będzie użyty do sprawdzenia charakterystyk aerodynamicznych i osiągów, a drugi, który zostanie oblatany do końca 2017 – do walidacji czynności obsługowych i wyposażenia kabiny pasażerskiej.

Embraer 195-E2 może pomieścić 120 pasażerów w konfiguracji dwuklasowej lub 146 w konfiguracji jednoklasowej. Zasięg maksymalny samolotu to 4537 km.

Producent planuje, że E195-E2 zadebiutuje publicznie podczas czerwcowego salonu w Paryżu. Ostateczna decyzja w tej sprawie zostanie podjęta w maju.

Pierwsze seryjne E195-E2 trafią do floty niskokosztowego brazylijskiego towarzystwa Azul w pierwszej połowie 2019. Będą one przystosowane do przewozu 130 osób w konfiguracji jednoklasowej.




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.