Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Embraer E195-E2

Lotnictwo cywilne, 08 marca 2017

Embraer pokazał pierwszy przedseryjny samolot komunikacji regionalnej E195-E2.

E195-E2 jest największym samolotem komunikacyjnym skonstruowanym w Brazylii / Zdjęcie: Embraer

Uroczysta prezentacja E195-E2 odbyła się wczoraj, na terenie wytwórni w São José dos Campos. To największy w historii samolot komunikacyjny skonstruowany i wyprodukowany w Brazylii.

Oblot E195-E2 ma nastąpić w pierwszej połowie br. W badaniach wezmą udział 2 prototypy. Pierwszy będzie użyty do sprawdzenia charakterystyk aerodynamicznych i osiągów, a drugi, który zostanie oblatany do końca 2017 - do walidacji czynności obsługowych i wyposażenia kabiny pasażerskiej.

Według obliczeń inżynierów Embraera E195-E2 ma dysponować zasięgiem 4537 km i przewozić 120 podróżnych w konfiguracji dwuklasowej i 146 w konfiguracji jednoklasowej. Seryjne E195-E2 mają być dostarczane w pierwszej połowie 2019 (Wideroe kupują Embraery E2, 2017-01-16).

Jak mówi prezes działu samolotów komunikacyjnych Embraera John Slattery, E195-E2 ma zużywać aż 15% mniej paliwa niż A391neo czy Boeing 737 Max 7, na trasie o takiej samej długości, co czyni go idealnym środkiem transportu dla przewoźników niskokosztowych. Kolejną zaletą jest cena, wynosząca 66,6 mln USD (ok. 272 mln zł).

Program prób w locie mniejszego z samolotów rodziny E2 - E190-E2 - został obecnie zrealizowany w ponad 30%. Biorą w nim udział 3 samoloty przedseryjne, do których za kilka tygodni dołączy czwarty (Trzeci E190-E2 w powietrzu, 2016-08-31).

Pierwsze seryjne E190-E2 mają trafić do użytkowników w 1. połowie 2018. Od 2021 mają rozpocząć się dostawy najmniejszych samolotów rodziny E2 - E175-E2 .


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.