Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wideroe kupują Embraery E2

Lotnictwo cywilne, 16 stycznia 2017

Embraer podpisał kontrakt z Widerøe, największą regionalną linią lotniczą w Skandynawii, na dostawę samolotów z rodziny E2.

Wizualizacja samolotu komunikacji regionalnej Embraer 190-E2 w barwach Widerøe / Rysunek: Embraer

Norweskie regionalne linie lotnicze Widerøe i Embraer podpisały kontrakt na dostawę 3 samolotów komunikacyjnych rodziny E190-E2 i praw nabycia 12 dalszej samolotów rodziny E2 (E175-E2, E190-E2 i E195-E2).  Potencjalna wartość kontraktu, po wykorzystaniu wszystkich opcji, wynieść może 873 mln USD (ok. 3,6 mld zł).

Widerøe zamówiły Embraery 190-E2 w układzie jednoklasowym, przystosowane do przewozu 114 pasażerów. Dostawy samolotów są zaplanowane na 2018 (Wyniki Embraera w 2016, 2017-01-13).

To zawsze jest ważny moment dla Embraera, gdy nowa linia lotnicza dołącza do naszej rodziny operatorów. Jeszcze lepiej jest, gdy możemy być częścią skokowej zmiany – nasze E190-E2 będą pierwszymi odrzutowcami we flocie Wideroe. […] To świetny sposób na rozpoczęcie 2017 – powiedział wiceprezes ds. handlowych Embraera Arjan Meijer.

Nasza decyzja o wyborze samolotów odrzutowych rodziny Embraer E2 jest oparta na potrzebie świadczenia wysokiej jakości usług dla pasażerów, łatwości i elastyczności działania i najniższych kosztów eksploatacji. […] Elastyczność oferowana przez Embraery E2 pozwoli nam na zbudowanie odpowiedniej wielkości floty odrzutowców, jako dodatku do naszej istniejącej floty [samolotów turbośmigłowych], zgodnie z wymogami rynku – powiedział prezes Widerøe Stein Nielsen.

Flota założonych w 1934 linii Widerøe składa się obecnie z 41 turbośmigłowych Bombardierów Dash 8 – 20 modelu -100, 3 Q200, 7 Q300 i 11 Q400. Docierają one do 48 destynacji (SAS sprzedał udziały w Wideroe, 2013-05-14).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra