Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowy projekt Boeinga

Lotnictwo cywilne, 09 czerwca 2017

Koncern z Seattle poinformował o projekcie nowego samolotu pasażerskiego.

NMA ma wypełnić lukę pomiędzy modelem 737 (na pierwszym planie) a 787 / Rysunek: Boeing

Nowa rodzina 2 samolotów komunikacyjnych Boeinga, oznaczonych na razie jako New Midsize Airplane (nowy samolot średniej wielkości), ma mieścić 220-270 pasażerów i przewozić ich na dystans 7400-9250 km. Jak mówi Mike Delaney, odpowiadający za rozwój nowych samolotów, NMA ma być przełomem pod względem ekonomiki podróży, dzięki któremu uruchomionych zostanie wiele nowych połączeń bezpośrednich.

NMA ma dokonać na rynku tego, co wcześniej zrobił 787 Dreamliner. Przewidujemy, że ruch lotniczy może wzrosnąć o 30% dzięki otwarciu nowych połączeń pomiędzy miastami, których dziś nikt nie obsługuje – dodaje Mike Delaney (WestJet zamawiają Dreamlinery, 2017-05-02).

Większość z 57 przewoźników, z którymi inżynierowie Boeinga konsultowali projekt NMA chciało, aby zapewniał on większy komfort podróży i skrócenie czasu pomiędzy lotami, co oznacza, że poszukują samolotu szerokokadłubowego (z 2 przejściami pomiędzy rzędami foteli). Kolejnym wyzwaniem będzie skonstruowanie nowego silnika, który zapewni zmniejszenie zużycia paliwa zarówno w przypadku wersji o mniejszej, jak i większej pojemności. NMA ma pojawić się na rynku w połowie następnej dekady.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.