Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Azul zamawiają A330-900neo

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 22 września 2017

Brazylijskie linie Azul zamówiły 5 Airbusów A330-900neo. Samoloty zostaną wydzierżawione od przedsiębiorstwa Avolon. Dzięki umowie Brazylijczycy będą pierwszymi użytkownikami tego typu w Ameryce Pd. i jednymi z pierwszych w świecie.

Dostawy A330-900neo dla brazylijskich linii Azul rozpoczną się pod koniec 2018 / Ilustracja: Airbus

Przeznaczone dla Azul samoloty mają mieścić 34 pasażerów w klasie biznes, 108 w klasie ekonomicznej ekstra i 156 w klasie ekonomicznej. Ich wyposażenie stanowić ma nowoczesna kabina Air Space by Airbus. Dostawy A330-900neo dla Azul rozpoczną się pod koniec 2018.

Jesteśmy bardzo podekscytowani, znów zaczynając etap rozwoju. Nowe samoloty będą odgrywać kluczową rolę w naszej ekspansji na rynkach międzynarodowych, wspierającej naszą strategię posiadania nowoczesnej i paliwooszczędnej floty – powiedział prezes Azul John Rodgerson.

A330neo powstał na bazie sprawdzonej ekonomiki, wszechstronności i niezawodności A330, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa o dalsze 14% w przeliczeniu na pasażera. Szczycimy się tym, że Azul nadal pokładają zaufanie w naszych najbardziej wydajnych samolotach wąsko- i szerokokadłubowych, co umożliwia im powiększenie floty przy minimalnych zmianach dzięki jej podobieństwu – dodał szef Airbusa na Amerykę Łacińską i Karaiby Rafael Alonso.

Z przyjemnością nawiązujemy współpracę z Azul, aby uzgodnić przyszłe dostawy 5 Airbusów A330-900neo, które oferują Azul najnowocześniejsze technologie w połączeniu z najlepszym komfortem, niezawodnością i osiągami operacyjnymi. Porozumienie to pokazuje olbrzymie zapotrzebowanie rynku na nowe, paliwooszczędne, nowoczesne samoloty, które są głównym elementem oferty Avolon – podkreślił szef Avolon w Ameryce Łacińskiej Felipe Campos.

Azul są drugimi co do wielkości liniami lotniczymi w Brazylii, oferującymi połączenia zagraniczne. Ich siatka obejmuje 739 lotów dziennie do 102 portów. Flota liczy 123 samoloty, w tym 8 A320neo, 5 A330-200, 40 ATR 72-600, 10 Embraerów 190 i 60 Embraerów 195. Portfel zamówień obejmuje także 45 A320neo, 10 A321neo i jednego A330-200 oraz 30 Embraerów 195-E2 (Oblot Embraera 195-E2, 2017-03-30, Azul uruchomią loty międzynarodowe , 2014-04-24).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.