Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Początek modernizacji Super Hornetów US Navy

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 07 marca 2018

Boeing otrzymał wstępny kontrakt na modernizację wielozadaniowych samolotów bojowych F/A-18E/F używanych przez lotnictwo US Navy.

Modernizacja amerykańskich F/A-18E/F do standardu Block III ma umożliwić ich pozostanie w służbie przez kolejne 10-15 lat / Ilustracja: Boeing

Pentagon przyznał Boeingowi wstępny kontrakt na modernizację wielozadaniowych samolotów bojowych F/A-18E/F używanych przez lotnictwo US Navy. Ma on wartość 73,2 mln USD (ponad 248 mln zł) i dotyczy unowocześnienia 4 F/A-18E/F do standardu Block III (Super Hornet Block III, 2017-04-07). Prace rozpoczną się w kwietniu w zakładach w St. Louis i mają zakończyć do kwietnia 2020.

W ramach modernizacji trwałość użytkowa struktury amerykańskich Super Hornetów zostanie wydłużona z 6000 do 9000 godzin. Oprócz tego samoloty tego typu będą wyposażane w nowe konforemne zbiorniki paliwa, zabudowane na przejściu skrzydło-kadłub, nowe urządzenia w kabinie załogi i ulepszone urządzenia łączności. Zmniejszona zostanie także ich skuteczna powierzchnia rozproszenia fal radiolokacyjnych. Producent chce także wprowadzić rozwiązania ułatwiające obsługę techniczną F/A-18E/F.

Obecnie lotnictwo US Navy ma na stanie 541 F/A-18E/F i oczekuje na dostawę 22 kolejnych. Modernizacja do standardu Block III ma umożliwić ich pozostanie w służbie przez kolejne 10-15 lat. Docelowo od 2019 prace modernizacyjne mają być realizowane także w zakładach w San Antonio.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.