Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing 737 MAX 7 oblatany

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 21 marca 2018

W zakładach Boeinga w Renton 16 marca odbył się pierwszy lot prototypowego samolotu komunikacyjnego 737 MAX 7. Pilotowany przez  Jima Webba i Keitha Otsukę samolot wystartował z Renton Field o 10:17 czasu miejscowego i wylądował na lotnisku Boeing Field w Seattle o 13:22. W trakcie lotu załoga sprawdziła działanie układu sterowania lotem, instalacji pokładowych i własności pilotażowych 737 MAX 7.

Prototypowy Boeing 737 MAX 7 w trakcie oblotu / Zdjęcia: Boeing

Maksymalna wysokość lotu pierwszego 737 MAX 7 wyniosła 7620 m. Napędzany silnikami LEAP-1B samolot rozwinął prędkość ponad 460 km/h. Załoga wykonała m.in. podejście do lądowania w centrum prób w locie w Moses Lake, a także ponowne uruchomienie silnika w trakcie lotu.

Wszystko, co zobaczyliśmy podczas dzisiejszego lotu, pokazuje, że 737 MAX 7 sprawuje się zgodnie z założeniami. Wiem, że nasi klienci – linie lotnicze – będą cieszyć się możliwościami, jakie przyniesie im ten samolot – powiedział  Keith Leverkuhn, wiceprezes i dyrektor generalny programu 737 MAX w Boeing Commercial Airplanes.

737 MAX 7 da liniom lotniczym możliwość otwierania nowych połączeń i operowania na nich, a jednocześnie zapewni dostęp do trudno dostępnych portów lotniczych, jednocześnie czerpiąc korzyści z bycia częścią rodziny 737 MAX – dodał Randy Tinseth, wiceprezes ds. marketingu Boeing Commercial Airplanes (Prezentacja Boeinga 737 MAX 7, 2018-02-05).

Według niepotwierdzonych informacji Boeing zdobył zamówienia na ok. sto 737 MAX 7. Na zakup samolotów tego modelu zdecydowały się Southwest Airlines, Westjet, Riuli, Jetlines i Air Lease Corp.




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.