Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A350-900ULR przekazany SIA

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 26 września 2018

Airbus dostarczył Singapore Airlines (SIA) pierwszy samolot A350-900 Ultra Long Range (ULR). Ceremonia przekazania odbyła się 22 września w Tuluzie. Tego samego dnia, ok. 18:10 czasu miejscowego samolot, noszący znaki rejestracyjne 9V-SGA (nr ser. MSN 220), odleciał do macierzystego portu. Trasa jego lotu wiodła nad Norwegią i Spitsbergenem. Po przekroczeniu koła podbiegunowego samolot skierował się na południe i wleciał w rosyjską przestrzeń powietrzną. Lądowanie w Singapurze odbyło się 23 września ok. 16:40 czasu lokalnego, po ok. 16 h 30 min.

Singapore Airlines rozpoczną eksploatację A350-900ULR 11 października, kiedy uruchomią loty non-stop między Singapurem a Nowym Jorkiem / Zdjęcie: Singapore Airlines

To  chwila dumy zarówno dla Singapore Airlines, jak i Airbusa, nie tylko dlatego, że ponownie umocniliśmy nasze partnerstwo, ale także dlatego, że pokonaliśmy ograniczenia dzięki tym nowym samolotom, aby jeszcze bardziej wydłużyć loty dalekiego zasięgu. A350-900ULR przyniesie naszym klientom większy komfort i wygodę oraz pozwoli nam obsługiwać loty dalekiego zasięgu w opłacalny sposób. Pomoże nam to zwiększyć konkurencyjność naszej siatki połączeń i dalej rozwijać hub w Singapurze – powiedział dyrektor generalny Singapore Airlines Goh Choon Phong.

Dzisiejsza dostawa jest kamieniem milowym dla Airbusa i Singapore Airlines, ponieważ wspólnie otwieramy nowy rozdział w lotach non-stop. Połączenie cichej, przestronnej kabiny A350 i znanego na całym świecie produktu SIA zapewni najwyższy poziom komfortu pasażerów na najdłuższych trasach na świecie – dodał dyrektor generalny Airbusa Tom Enders.

Singapurskie towarzystwo zamówiło 7 A350-900ULR, w układzie dwuklasowym, z 67 miejscami klasy biznes i 94 fotelami w klasie ekonomicznej premium. Linie rozpoczną eksploatację tego typu 11 października, kiedy to uruchomią loty non-stop między Singapurem a Nowym Jorkiem, obsługiwane przez dwa pierwsze samoloty. Będą to najdłuższe rejsy komercyjne na świecie – ich średni czas wynosić ma 18 h 45 min. Kolejne A350-900ULR będą eksploatowane na trasie do Los Angeles (od 2 listopada), a także w ramach zwiększania częstotliwości na trasie do San Francisco.

Do końca 2018 SIA połączą Singapur i Stany Zjednoczone 27 lotami transpacyficznymi w tygodniu. Obecnie Singapore Airlines obsługują 40 lotów tygodniowo do Houston, Nowego Jorku, Los Angeles i San Francisco. Dzięki nowym A350-900ULR do grudnia łączna liczba lotów z Singapuru do USA wzrośnie do 53 na tydzień (A350-900ULR w barwach Singapore Airlines, 2018-07-30, Dubaj-Auckland w krótszym czasie, 2016-02-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.