Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

17-godzinne loty Emirates

Lotnictwo cywilne, 14 sierpnia 2015

Linie Emirates zamierzają wprowadzić bezpośrednie połączenie pomiędzy Dubajem i Panamą. Czas przelotu wynosić ma 17 h 35 min.

Połączenie Dubaj-Panama – najdłuższa w świecie trasa – obsługiwane będzie codziennie przez Boeingi 777-200LR / Zdjęcie: Emirates

Linie Emirates zamierzają uruchomić bezpośrednie połączenie pomiędzy Dubajem i Panamą. Lot na trasie długości 13 822 km trwać będzie 17 h 35 min. W ten sposób arabski przewoźnik chce odzyskać miano posiadacza najdłuższej trasy świata, utracone pod koniec 2014 na rzecz Qantas (Najdłuższa trasa świata, 2014-10-06).

Jak mówi prezes Emirates, szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Panama będzie nie tylko portem docelowym dla pasażerów z Bliskiego Wschodu, ale także przesiadkowym dla podróżnych udających się do innych krajów Ameryki Łacińskiej, czy na Karaiby. Co szczególnie interesujące, loty będą wykonywane codziennie. Trasę obsługiwać będą Boeingi 777-200LR.

Loty pomiędzy stolicami Dubaju i Panamy zostaną zainaugurowane 1 lutego 2016. Oprócz tego, jeszcze we wrześniu br. linie uruchomią loty do Meszhedu w Iranie, wykonywane 5 razy w tygodniu przez A330-200 i Orlando na Florydzie. W październiku wykonany zostanie pierwszy lot Emirates do stolicy Mali, Bamako, a w listopadzie – do włoskiej Bolonii.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra