Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy ATR 72-600 dla JAC

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 31 października 2018

Linie Japan Air Commuter Co. Ltd (JAC) odebrały 29 października w Tuluzie swój pierwszy samolot komunikacyjny ATR 72-600, przystosowany do przewozu 70 pasażerów.  W czerwcu przewoźnik postanowił zmienić jedno z zamówień złożonych na ATR 42-600 na większe samoloty.

Pierwszy ATR 72-600 przekazany Japan Air Commuter / Zdjęcie: ATR

Efektywność naszej floty ATR była bardzo satysfakcjonująca, a pozyskanie ATR 72-600 pozwoli nam wykonywać operacje bardziej elastycznie, lepiej dopasowując pojemność do zapotrzebowania. Połączenie jednej z najnowocześniejszych kabin w lotnictwie regionalnym z doskonałą ekonomiką samolotów pozwala nam zapewnić wysoki standard i komfort, jakiego oczekują nasi pasażerowie – skomentował prezes Japan Air Commuter Hiroki Kato.

Po udanym wprowadzeniu ATR 42 w Japonii w ubiegłym roku, nie ma lepszego dowodu na jakość naszych samolotów niż widoczny obecnie ATR 72-600 gotowy do lotu w Japonii. […] Z niecierpliwością czekamy na nasze samoloty na trasach krajowych i międzynarodowych w Japonii, przewożące pasażerów na najważniejsze imprezy sportowe w nadchodzących latach i kontynuujące obsługę rynku regionalnego w Japonii w przyszłości – zauważył dyrektor generalny ATR Stefano Bortoli.

Pierwszy ATR 42-600 wszedł do eksploatacji we flocie JAC na początku 2017. Dostarczenie samolotu o większej pojemności pozwala JAC przewozić więcej pasażerów na lotniska o krótszych pasach startowych, które są dostępne tylko dla samolotów turbośmigłowych. Obecnie JAC mają już 5 ATR 42-600.

Założone w 1983 Japan Air Commuter są częścią JAL Group. Ich głównym udziałowcem są Japan Airlines, mające 60% aktywów, a pozostałe są podzielone równomiernie pomiędzy 12 gmin leżących na wyspach Amami. Hubem JAC jest port lotniczy Kagoshima. Przewoźnik obsługuje codziennie 70 lotów na 18 trasach i służy jako podstawowy publiczny środek transportu lotniczego dla 1 mln pasażerów rocznie pomiędzy wyspami Amami i zachodnią Japonią (JAC rozpoczęły eksploatację ATR 42-600, 2017-04-26).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.