Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot trzeciego prototypu C919

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 28 grudnia 2018

Trzeci prototyp samolotu pasażerskiego COMAC (Commercial Aircraft Corp of China) C919, noszący znaki rejestracyjne B-001D (nr ser. 103), wykonał dziś swój pierwszy lot. Według producenta w jego strukturze wprowadzono niewielkie zmiany w porównaniu z poprzednimi prototypami.

Trzeci prototyp C919 startuje do lotu / Zdjęcie: COMAC

Samolot wystartował o 12:45 czasu lokalnego (04:45 GMT) z lotniska przyzakładowego, położonego obok międzynarodowego portu lotniczego Szanghaj-Pudong. W trakcie lotu, trwającego 1 h 38 min załoga C919 wykonała 21 punktów programu prób. W najbliższych tygodniach trzeci C919 zostanie przebazowany do Yanliang w prowincji Shaanxi, gdzie posłuży do badań flatteru, kalibracji komputera danych aerodynamicznych, obciążeń, stateczności i osiągów

Dwa inne prototypy C919 są używane na terenie prowincji Shaanxi, Shandong i Jiangxi. W zakładach COMAC w Szanghaju trwa obecnie budowa 3 kolejnych prototypów C919, także przeznaczonych do prób certyfikacyjnych. Ich obloty mają nastąpić w 2019. Dotychczas producent zdobył zamówienia na 305 samolotów, z opcjami na 703 kolejne. Niemal wszystkie pochodzą od towarzystw chińskich (Drugi prototyp C919 oblatany, 2017-12-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.