Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

100 A321neo ACF dla Delty

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 15 grudnia 2017

Delta Air Lines złożyły zamówienie na 100 samolotów wąskokadłubowych Airbus A321neo ACF (Airbus Cabin Flex). Samoloty będą napędzane silnikami Pratt & Whitney Pure Power PW1133G-JM. W ubiegłym tygodniu 50 samolotów tego typu zamówiły Qatar Airways (Katarskie zakupy, 2017-12-08).

A321neo ACF w barwach  Delta Air Lines / Ilustracja: Airbus

Konfiguracja Airbus Cabin Flex odróżnia się stosowanych dotychczas rozwiązań zastąpieniem dwóch przednich wyjść awaryjnych przez cztery wyjścia na skrzydło  i przesunięciem do tyłu dwóch tylnych wyjść awaryjnych. Pozwala to na pomieszczenie we wnętrzu A321neo 240 pasażerów. 

To właściwa transakcja we właściwym czasie dla naszych klientów, naszych pracowników i naszych akcjonariuszy. Delta, Airbus i Pratt & Whitney mają takie same zobowiązania zapewnienia bezpieczeństwa, skuteczności, innowacji i ciągłego podnoszenia poziomu obsługi klienta. Zamówienie A321neo z silnikami Pure Power odzwierciedla nasze przywiązanie do tych wartości – powiedział dyrektor generalny Delta Air Lines Ed Bastian.

W Airbusie cieszymy się, że wygraliśmy tę kampanię wraz z naszym partnerem Pratt & Whitney i jesteśmy dumni mogąc zaoferować Delcie A321neo. To ważne zamówienie jeszcze bardziej wzmocni naszą współpracę z Delta Air Lines – jednymi z najlepszych linii lotniczych na świecie – którą rozwijaliśmy przez wiele lat. To także dobra wiadomość dla naszych pracowników w Mobile w Alabamie, gdzie zostanie wyprodukowana większość samolotów Delty. Mamy nadzieję, że już niedługo zobaczymy A321neo ACF latającego w barwach Delty – dodał  dyrektor generalny Airbusa Tom Enders.

Większość A321neo dla Delty zostanie wyprodukowana w zakładach Airbusa w Mobile. Od ubiegłego roku linie lotnicza odebrała dostawę 13 samolotów z wytwórni w USA. Ponadto w tym tygodniu zostanie dostarczony Delcie 50. samolotów, który zostaną wyprodukowany w Mobile.

Pod koniec listopada we flocie Delta Air Lines znajdowało się 196 samolotów Airbus, w tym 150 rodziny A320, 42 A330 i 4 A350. Poprzednio linie zamówiły łącznie 117 A321ceo, napędzanych silnikami CFM International CFM56 (Pierwszy A321 dla Delta Air Lines , 2016-03-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.