Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Lufthansa i Amadeus przedłużają współpracę

Lotnictwo cywilne, 25 marca 2019

Grupa Lufthansa i Amadeus poinformowały o zawarciu umowy przedłużającej ich wieloletnią współpracę w zakresie technologii. W rezultacie system do obsługi pasażerów Altéa Amadeus będzie nadal wspierać linie lotnicze Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines i Swiss International Air Lines w dokonywaniu rezerwacji, zarządzaniu dostępnymi miejscami i kontroli odlotów. Ponadto Grupa Lufthansa i Amadeus rozszerzają współpracę o nowe obszary. Lufthansa w szerokim zakresie wykorzystuje już technologie Amadeusa – od operacji bieżących poprzez działalność marketingową i zakupy po zarządzanie zakłóceniami.

Lufthansa w szerokim zakresie wykorzystuje już technologie Amadeusa – od operacji bieżących poprzez działalność marketingową i zakupy po zarządzanie zakłóceniami / Zdjęcie: Lufthansa

Amadeus i Grupa Lufthansa to dwie spółki, które zostały założone w Europie, lecz przyczyniają się do rozwoju gospodarczego i cyfryzacji na całym świecie. Amadeus będzie nadal wspierać Grupę Lufthansa za pomocą znakomitych rozwiązań stymulujących innowacje – stwierdził dr Roland Schütz, wiceprezes ds. zarządzania informacją i dyrektor ds. informatycznych Grupy Lufthansa.

Naszą współpracę z klientami zawsze cechuje zrozumienie i szacunek. Traktujemy ich w sposób partnerski, a do ich potrzeb podchodzimy indywidualnie. Zawarcie umowy o rozszerzeniu współpracy z Grupą Lufthansa potwierdza, że takie podejście przynosi dobre rezultaty. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że dzięki znakomitej technologii Amadeusa, Grupa Lufthansa może efektywniej osiągać swoje cele biznesowe – dodała Julia Sattel, prezes Amadeus ds. linii lotniczych (Lufthansa kupuje A350 i Dreamlinery, 2019-03-14).

Rozwiązanie Passenger Recovery optymalizuje, automatyzuje, usprawnia i przyspiesza cały proces przenoszenia pasażerów w przypadku zakłóceń. Może analizować różne zakłócenia lotów z uwzględnieniem tras podróży każdego pasażera oraz ich całkowitej wartości. Gdy system ten został po raz pierwszy użyty przez Swiss, zmienił plany lotów 100 pasażerom w ciągu 3 minut po anulowaniu rejsu. Później wdrożyły go również Lufthansa i Austrian Airlines, a jeszcze w tym roku zrobią to Brussels Airlines.

Grupa Lufthansa stała się partnerem Amadeusa wdrażającym Airport Pay, umożliwiając podróżnym uiszczanie opłat lotniskowych niezależnie od infrastruktury odpraw. Jest to pierwsze w branży bezprzewodowe rozwiązanie płatnicze, które akceptuje płatności za pomocą chipowych kart EMV. Może być używane przez wiele linii lotniczych, obsługę naziemną i banki. Lufthansa wdraża je obecnie w ponad 170 portach lotniczych na całym świecie.

Technologia Amadeusa od dawna wspiera serwis internetowy i kanały cyfrowe Lufthansy. Przykładem jest innowacyjne rozwiązanie Cash & Miles, które pomaga Lufthansie w zwiększeniu sprzedaży, umożliwiając pasażerom częściową zapłatę za loty za pomocą zebranych mil według skali ruchomej.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.