Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja A330neo dla Lion Air

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 maja 2019

Airbus zaprezentował pierwszego A330-900neo w malowaniu Lion Air. Samolot opuścił lakiernię w zakładach w Tuluzie 6 maja.

Grupa Lion Air odbierze pierwszego A330-900neo w najbliższych tygodniach / Zdjęcie: Airbus

Ogółem grupa Lion Air odbierze 10 A330-900neo, z których 8 zostanie wydzierżawionych od BOC Aviation. W ich kabinach zabudowanych zostanie 440 foteli klasy ekonomicznej. A330neo będą używane do obsługi wybranych tras krajowych, a także lotów czarterowych i pielgrzymek do Arabii Saudyjskiej. Niektóre będą też eksploatowane przez Thai Lion na trasach dalekodystansowych z Tajlandii.

Pierwszy A330-900neo przeznaczony dla Lion Air, noszący nr ser. MSN1926, rozpocznie wkrótce próby naziemne i w locie. Samolot ma trafić do odbiorcy w najbliższych tygodniach i nosić znaki rejestracyjne PK-LEI (Lion Air wycofały Boeingi 747-400, 2019-03-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.