Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lion Air wycofały Boeingi 747-400

Lotnictwo cywilne, 25 marca 2019

Indonezyjskie linie Lion Air zakończyły użytkowanie Boeingów 747-400. Ostatni samolot tego typu, noszący znaki rejestracyjne PK-LHG (nr ser. MSN 24065) został wycofany ze służby 24 marca.

Lion Air używały pary Boeingów 747-400 do obsługi tras krajowych i międzynarodowych / Zdjęcie: Lion Air

Towarzystwo rozpoczęło jego eksploatację 23 kwietnia 2009. Samolot był przystosowany do przewozu 12 pasażerów w klasie biznes i 492 w klasie ekonomicznej. Lion Air używały go do obsługi tras krajowych i międzynarodowych (do Arabii Saudyjskiej). Ogółem indonezyjskie linie miały we flocie dwa Boeingi 747-400, wyprodukowane w 1989 i początkowo używane przez Singapore Airlines. Drugi z nich, noszący znaki rejestracyjne PK-LHF (nr ser. MSN 24063), został wycofany w grudniu 2017.

Plan modernizacji floty Lion Air zakłada wprowadzenie do niej 10 Airbusów A330-900neo. Dwa z nich zostaną przekazane jeszcze w tym roku. Mają one mieścić 440 pasażerów (Lion Air rezygnują z Boeingów 737 MAX, 2019-03-12).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.