Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Pierwszy A321neo dla Lufthansy

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 24 maja 2019

Przedstawiciele Lufthansy – narodowego przewoźnika Niemiec – odebrali we Frankfurcie pierwszy nowy samolot A321neo z ulepszonymi fotelami. Przetarg na produkcję foteli wygrał włoski producent Geven. Wygodna tapicerka pokrywa całość siedziska i oparcia, zauważalnie poprawiając komfort siedzenia dzięki ergonomicznemu rozkładowi nacisku.

Ulepszone fotele, zapewniające jeszcze bardziej komfortową podróż, znajdą się w A321neo trzech linii lotniczych: Lufthansy, Swiss i Austrian Airlines / Zdjęcie: Lufthansa 

Dzięki innowacyjnemu sposobowi odchylania oparcia pasażerowie mogą cieszyć się jeszcze większą przestrzenią osobistą. Wszystko za sprawą zaprojektowanego na nowo rozwiązania, w którym kieszeń na gazety umieszczona jest ponad stolikiem. Co więcej, wygoda podróży jest większa nie tylko podczas samego lotu, ale również w czasie kołowania, startu i lądowania: dotychczas podczas tych trzech etapów można było ustawić oparcie pod kątem do 12°, jednak możliwe będzie odchylenie oparcia  20°. W klasie biznes będzie to 26°.

Zarówno w obecnym, jak i w przyszłym standardzie, każdy rząd foteli ma dostęp do własnych gniazd USB, jednak po raz pierwszy pojawią się one na pokładach samolotów obsługujących rejsy krótkodystansowe Grupz Lufthansa. W przyszłości pasażerowie uzyskają także możliwość jeszcze wygodniejszego ustawienia swoich tabletów dzięki nowym uchwytom w stolikach.

Wybierając projekt nowego fotela, mieliśmy na uwadze opinie pasażerów. Nowe rozwiązania bardzo im się spodobały. Jesteśmy zatem przekonani, że nowe fotele i nowoczesny wystrój na pokładzie poprawią komfort naszych klientów – powiedział Paul Estoppey, szef Product Management Cabin w Lufthansa Group Hub Airlines.

Kabina pasażerska pierwszego A321neo została przystosowana do potrzeb trzech linii lotniczych: Lufthansy, Swiss i Austrian Airlines, choć zachowają one swoją odrębność dzięki widocznym różnicom w projekcie poszczególnych elementów. Takiej standaryzacji podlegają wszystkie samoloty rodziny A320, które od teraz będą dostarczane tym trzem przewoźnikom. Dotyczy ona istotnych i kosztownych komponentów, takich jak projekt pokładu czy części kuchennej.

A321neo jest przystosowany do szybkich i łatwych transferów pomiędzy liniami należącymi do Grupy Lufthansa, dzięki czemu można szybciej i w bardziej elastyczny reagować na każdą sytuację, przenosząc samoloty i zmieniając oferowaną liczbę miejsc zależnie od aktualnych potrzeb konkretnej linii lub lotniska. Koszty takich zmian i czas postojów zostaną znacznie zmniejszone. Do 2025 linie lotnicze Grupy Lufthansa ponad 100 nowych samolotów rodziny A320neo (Lufthansa kupiła kolejne A320neo, 2018-10-02).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.