Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe satelity dla Inmarsat

Astronautyka, 31 maja 2019

Airbus podpisał umowę z Inmarsat na zaprojektowanie, produkcję i zbudowanie pierwszych satelitów nowej generacji pracujących w paśmie Ka, Inmarsat GX7, 8 i 9. Są one pierwszymi opartymi na nowej linii produktów OneSat, która jest w pełni rekonfigurowalna na orbicie. Nowe satelity, wyposażone w procesor i aktywne anteny, będą zapewniać szerokopasmową łączność HTS (High Throughput) dla rynku urządzeń mobilnych.

Wizualizacja satelity OneSat / Ilustracja: Airbus

Dyrektor ds. systemów kosmicznych Airbusa, Nicolas Chamussy, powiedział: Wprowadzamy linię produktów OneSat dla naszego klienta Inmarsat, po sukcesach zbudowanych przez Airbusa satelitów Inmarsat-4 i Alphasat, a także Inmarsat-6, którego budowa właśnie trwa. Najnowsza umowa stanowi kontynuację długotrwałej innowacyjnej relacji pomiędzy Airbusem a Inmarsat. OneSat jest naprawdę przełomowym produktem, zarówno pod względem produkcji, jak i eksploatacji, co pozwala Airbusowi zaoferować naszemu klientowi rozwiązanie pozwalające na obniżenie kosztów i skrócenie czasu wyniesienia na orbitę.

Wysoka elastyczność, bardzo zwarta konstrukcja i szybkie podejście do produkcji OneSat doskonale pasują do naszych ambicji dotyczących nowej generacji satelitów GX. Nowe satelity będą wspierać rozwój usług mobilności Global Xpress na całym świecie. Satelity GX7, 8 i 9 będą stanowić kolejną ewolucję technologii HTS, mającą nowe, możliwości, które można wdrożyć bardzo szybko, aby wspierać szybką ewolucję wzrostu ruchu od 2023 – dodał Rupert Pearce, dyrektor generalny Inmarsat (Iris dla Europy, 2018-03-12, Internet nad chmurami , 2017-05-05).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra