Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Flyadeal rezygnują z Max-ów

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 08 lipca 2019

Niskokosztowy przewoźnik Flyadeal z Arabii Saudyjskiej zdecydował się na pozyskanie do 50 samolotów z rodziny Airbus A320neo, po zawieszeniu poprzedniej umowy dotyczącej nabycia 30 Boeingów 737 Max 8 z opcją na kolejnych 20.

Zamiast 50 Boeingów 737 Max 8 (na rysunku) saudyjskie linie postanowiły zakupić taką samą ilość Airbusów A320neo / Ilustracja: Flyadeal

Zamówienie to nie zostało sfinalizowane przed ogólnoświatowym uziemieniem floty Maxów w marcu tego roku. Władze saudyjskiego towarzystwa stwierdziły kilka dni potem, że wstrzyma się od zakupu Maxów do zakończenia dochodzenia w sprawie katastrof.

Jednak wczoraj, 7 lipca, linie ujawniły, że ostatecznie zamówiły 30 A320neo i z opcją na kolejnych 20. Według oficjalnego oświadczenia linii wybór ten wynika z umowy zakupu 100 samolotów Airbusa, jaką Saudi Arabian Airlines Corporation (Saudia) – macierzysta spółka Flyadeal – podpisała podczas niedawnego Paris Air Show, w odpowiedzi na stały wzrost popytu pasażerów na trasach krajowych, regionalnych i międzynarodowych.

Dostawy nowych samolotów rozpoczną się w 2021, a wybór silnika zostanie dokonany w późniejszym terminie. Dzięki temu Flyadeal będą eksploatowały flotę złożoną wyłącznie z samolotów produkowanych przez koncern z Tuluzy. Obecnie składa się ona z 11 A320ceo napędzanych silnikami CFM56 (flyadeal nowym użytkownikiem Airbusów , 2017-08-28).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.