Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Egyptair kupiły Boeingi 737-800

Lotnictwo cywilne, 24 października 2016

Narodowy przewoźnik Egiptu sfinalizował zamówienie na Boeingi 737-800.

Wizualizacja Boeinga 737-800 w barwach Egyptair / Rysunek: Boeing

Wstępna umowa w sprawie zakupu samolotów wąskokadłubowych Boeing 737-800 przez linie Egyptair była anonsowana podczas tegorocznego salonu w Farnborough. Wówczas donoszono o zamówieniu przez Egipcjan 9 737-800, za 864 mln USD (FIA 2016: Sukcesy na stulecie Boeinga , 2016-07-15).

Ostatecznie Egyptair nabyły 8 Boeingów 737-800. Transakcja zostanie sfinansowana przez Dubai Aerospace Enterprises. Dostawy samolotów będą zrealizowane w ciągu 3 lat.

Egyptair eksploatują samoloty koncernu z Seattle od pół wieku – w 1966 zamówiły Boeingi 707. Natomiast zamówienie na pierwsze 737 zostało złożone w 1975.

Obecnie flota narodowego przewoźnika Egiptu składa się z 11 Airbusów A320, 4 A321, 7 A330-200 i 4 A330-300 oraz 20 Boeingów 737-800, jednego 737-500, 6 777-200ER i 6 777-300ER. Siatka połączeń obejmuje 79 destynacji na całym świecie (Dym na pokładzie zaginionego A320 EgyptAir, 2016-05-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra