Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rolls-Royce wybiera IFS Maintenix

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 26 sierpnia 2019

IFS poinformował, że spółka Rolls-Royce wybrała rozwiązanie IFS Maintenix, które posłuży do wymiany danych z liniami lotniczymi użytkującymi silniki Rolls-Royce Trent, w tym Trent 1000, Trent XWB i Trent 7000. Rozwiązanie IFS Maintenix ułatwi wymianę danych z klientami Rolls-Royce, wśród których znajduje się wiele wiodących linii lotniczych. 

IFS Maintenix posłuży do wymiany danych z liniami lotniczymi użytkującymi m .in. silniki Rolls-Royce Trent 1000 / Zdjęcie: IFS 

Funkcja IFS Maintenix Aviation Analytics umożliwia zautomatyzowane dostarczanie danych, co zapewnia spółce Rolls-Royce otrzymywanie aktualnych i dokładnych informacji. IFS Maintenix działa jak brama, która automatycznie przesyła do operatorów linii lotniczych zmiany w programie obsługi technicznej. Dzięki temu terminy obsługi części o ograniczonej żywotności mogą być aktualizowane na podstawie faktycznych warunków pracy i okresu eksploatacji każdego użytkowanego silnika.

Korzystając z rozwiązania IFS Maintenix i funkcji Aviation Analytics, Rolls-Royce może zaoferować systematyczną wymianę i aktualizację szczegółowych danych dotyczących eksploatacji silników lotniczych, która pozwoli zoptymalizować terminy ich wybudowania z samolotu i przeglądów i napraw. Uzyskane w ten sposób nowe strumienie danych umożliwią producentowi analizę osiągów samolotów wyposażonych w silniki Trent i poprawę poziomu obsługi posprzedażnej, która obejmuje między innymi umowy obsługowe i usługi analityczne.

Łatwość wymiany danych jest kluczowym elementem realizowanej przez Rolls-Royce wizji IntelligentEngine, zgodnie z którą nasze silniki lotnicze będą w przyszłości miały coraz szersze możliwości wymiany informacji, uwzględniania warunków zewnętrznych, a nawet samodzielnej analizy danych. Dzięki rozwiązaniu IFS Maintenix będziemy otrzymywać aktualne i precyzyjne dane na temat eksploatacji silników, co nam pomoże zapewnić operatorom wyższy poziom niezawodności i efektywności, a tym samym przybliży nas do realizacji przyjętych założeń – powiedział wiceprezes Rolls-Royce odpowiedzialny za marketing w sektorze lotnictwa cywilnego Richard Goodhead.

Jesteśmy podekscytowani perspektywą współpracy z Rolls-Royce, która ma na celu stworzenie protokołów obsługi technicznej następnej generacji opartych w całości na aktualnych danych dotyczących cyklu eksploatacji silników. Ta ważna strategiczna umowa stanowi kolejny dowód na to, że rozwiązanie IFS Maintenix może pomóc przedsiębiorstwom z branży lotniczej w maksymalizacji przychodów generowanych przez posiadane aktywa poprzez zestandaryzowaną, efektywną i przewidywalną obsługę techniczną – dodał Scott Helmer, prezes pionu ds. sektora lotnictwa i obronności w IFS (IFS Applications dla US Army , 2018-12-12).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.