Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

W oczekiwaniu na Air Force One

Lotnictwo cywilne, 29 sierpnia 2019

Już niebawem na płycie Lotniska Chopina w Warszawie pojawi się Prezydent USA Donald Trump, któremu towarzyszyć będzie liczna delegacja. W jej skład wejdą 23 samoloty, w tym słynny Air Force One (Kontrakt na projekt Air Force One, 2017-09-14). Amerykanie przybędą do Polski na obchody 80. rocznicy wybuchu II Wojny Światowej.

Wśród sprzętu lotniskowego, jaki zostanie użyty do obsługi Air Force One, wyróżnia się Nosorożec, czyli holownik samolotów, którego masa własna to 55 t / Zdjęcia: Bartosz Głowacki

Jako pierwsi prezydenta Trumpa powitają pracownicy LS Airport Service, zajmującej się obsługą samolotów. W celu zapewnienia, że wizyta amerykańskiej delegacji przebiegnie bez problemów, kierownictwo spółki wydelegowało 18 pracowników, którzy zostali dokładnie sprawdzeni przez Secret Service. Zajmą się oni obsługą niezbędnego sprzętu lotniskowego: agregat prądotwórczego, schodów pasażerskich, ciągarki elektrycznej, klimatyzatora, pneumatyczne urządzenie rozruchowe i holownika, który bezpiecznie wyprowadzi samolot na pas startowy. Mimo, że wizyta potrwa tylko kilka dni, jej przygotowanie i zakończenie zajmuje dwa tygodnie.

Zatrudniająca ponad 3500 pracowników LS Airport Services to największa w naszym kraju spółka Skarbu Państwa zajmująca się obsługą naziemną samolotów na lotniskach w Warszawie, Modlinie, Gdańsku, Katowicach i Krakowie, zapewniając sprawną i kompleksową obsługę ponad 50 przewoźnikom lotniczym z całego świata. Pracownicy LS Airport Services obsługują loty każdego rodzaju – od pasażerskich przez biznesowe, wojskowe, rządowe czy towarowe.

Obsługa delegacji Stanów Zjednoczonych rządzi się swoimi prawami. Każdy, nawet najmniejszy proces jest wcześniej ustalony. Do obsługi mamy dedykowanych, specjalnie wybranych pracowników i sprzęt, który mimo, że przeszedł wcześniej szereg testów na bezawaryjność to ma zaplecze i dodatkowe odpowiedniki w pełnej gotowości – powiedział kierownik zespołu FBO LS Airport Services Piotr Wodzyński.

To już czwarta wizyta amerykańskiego prezydenta jaką jako firma mamy przyjemność obsługiwać. Ze względu na efektowne malowanie nasz  piękny, charakterystyczny holownik został osobiście wybrany przez pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie wizyty prezydenta USA podczas audytu sprzętowego i dzięki temu będziemy holować Air Force One naszym Nosorożcem – dodał dyrektor Biura Handlingu LS Airport Services w Warszawie i Modlinie Marcin Warsicki (Jak podróżuje prezydent Obama).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.