Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot południowokoreańskiego LCH

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 grudnia 2019

Dzisiaj, 5 grudnia, w zakładach Korea Aerospace Industries (KAI) w Sacheon, oblatano prototyp lekkiego śmigłowca cywilnego (ang. Light Civil Helicopter, LCH),  opracowanego na bazie Airbusa H155. Wiropłat wykonał lot do przodu z zakrętami i do tyłu oraz lot po okręgu, trwające łącznie 20 min.

Prototyp LCH zbudowany w Republice Korei podczas pierwszego lotu / Zdjęcie: KAI

Pierwszy prototyp LCH, napędzany silnikami Ariel 2C2, rozpoczął próby w locie 24 lipca 2018, w zakładach Airbus Helicopters we francuskim Marignane.

LCH jest pierwszym cywilnym śmigłowcem wyprodukowanym w Republice Korei zgodnie z wymaganiami Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA). W konstrukcji zabudowano 80 komponentów opracowanych w kraju, takich jak podwozie, automatyczny system nawigacji i aktywny system tłumienia drgań.

W procesie certyfikacji, który ma zakończyć się w 2021, wezmą udział dwa prototypy LCH. LCH będzie promowany na rynkach zagranicznych na mocy porozumienia z Airbusem. Śmigłowce tego typu mają być przeznaczone dla straży pożarnej, służb porządku publicznego i agencji rządowych, a także do zadań transportu medycznego, obserwacji wód przybrzeżnych, lotów turystycznych i przewozu VIP-ów (KAI prezentuje prototyp LAH, 2018-12-20).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.