Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowa wersja Skeldara V-150

Lotnictwo cywilne, Służby państwowe, 05 marca 2020

Spółka UMS Skeldar wprowadziła na rynek nową wersję bezzałogowego śmigłowca V-150. Jego dostawa dla nieujawnionego użytkownika ma zostać zrealizowana przed końcem tego roku (Otwarcie zakładów UMS Skeldar, 2016-03-24).

V-150 został zoptymalizowany do operowania z małych jednostek morskich, ale może być również użyty przez siły porządku publicznego i przedsiębiorstwa z sektora naftowego, gazowego i energetycznego / Zdjęcie: Skeldar

V-150 ma długość 3,2 m i maksymalną masę startową 150 kg. Średnica jego wirnika nośnego to 3,4 m. Maksymalna długotrwałość lotu nowej wersji V-150 to 2,5 godziny. Jako napęd zastosowano silnik turbinowy, jednak docelowo zabudowany będzie silnik rotacyjny, wydłużający czas lotu do 4 h.

Bezzałogowiec może przenosić głowicę optoelektroniczną o masie do 12 kg pod nosową częścią kadłuba. Oprócz tego w kadłubie może pomieścić wyposażenie o masie do 30 kg (np. radar z syntetyczną aperturą, wyposażenie do rozpoznania źródeł promieniowania lub czujniki multispektralne).

Opcjonalnie w kadłubie można przewozić inne wyposażenie. Zabudowanie łącza informacyjnego umożliwiłoby operowanie bsl poza zasięgiem wzroku.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.